VIATA

Mi-a fost dat acest filmulet intr-un blog… in prima faza nu l-am analizat, nu l-am patruns, l-am luat ca atare.

Insa… a fost ca genul ala de imagine care iti ramane lipit pe retina, s-a lipit undeva, cumva si nu imi dadea pace… si l-am vazut, si revazut si re-revazut de multe ori. Ce descopar in el? Farmecul deciziilor si intorsatura lucrurilor.

Desi poate ca exista un destin, liberal arbitru il modeleaza, la fiecare secunda si la fiecare pas. Cu fiecare decizie minora sau majora ne construim propria panza de viata, cu fiecare decizie majora, viata ni se schimba radical, constient sau nu.

Cinnamon Chasers este un filmulet… plin de scortisoara, este un filmulet in care mi se pare ca se cuprinde ESENTA a tot! Mi se pare scurta povestioara a VIETII. Tu alaturi de o persoana, sufletul pereche, Ea/el care iti da lumea peste cap, si… desi la fiecare pas pot fi luate decizii care sa schimbe cursul vietii in bines au in rau, ei raman impreuna. Si poate ca in tot acest “joc”, in toata aceasta viata, apar inevitabilele decizii gresite… important este sa reusesti sa gasesti acea persoana langa care acestea sa para pasii inainte, nu pasi inapoi si separati sau pasi inainte si separati.

http://www.youtube.com/watch?v=Z8Y1MalRrDc

2 gânduri despre „VIATA

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.